Resultater 1 til 8 af 8

Emne: Den som bringer smilet fremt

Bruger
    Reg.dato
    22-06-11
    Sted
    Ikast
    Kaldenavn
    Lone

Tak/Enig

Den som bringer smilet frem

Nu har jeg efterhånden boet her i snart 1,5 år - og min menneske"mor" synes det er på tide, at jeg fortæller hvordan det går

Jeg ELSKER mine venner - ALLE SAMMEN - selvom mennekse"mor" ind imellem siger, at en enkelt af punkerne og en enkelt af maske-punkerne vist nogen gange synes at jeg snart burde flytte hjemmefra

Det er ham punker-Liam, som menneske"mor" siger til mig, at han synes jeg er lidt for voldsom nogen gange - men han er altså også lidt af tøsedreng, selvom menneske"mor" siger at jeg ikke må sige sådan om ham. Og ind imellem driller jeg maske-punker-Effie, så hun råwer højt af mig - menneske"mor" siger at hun aldrig siden har været i tvivl om, at en birma kan have siameser-stemme

Punker-Harry er min aller-bedste ven i verden
    Han er så god at lave brydekampe med - menneske"mor" siger, at hun er glad for, at vi har hinanden, for ellers vidste hun ikke hvor jeg skulle få brugt alt min energi

Maske-punker Dino er også sej at tage en kamp med

Men vi slapper også af sammen

Og så er han bare så god til at ligge på lur!

Menneske"mor" siger altså, at det ikke er ret tit jeg ligger stille - så det er lidt svært for hende at tage billeder af mig - altså hun skulle da bare få sig et action-kamera!!
    Men jeg var sød idag - og gav hende lov
    Menneske"mor" siger, at hun aldrig har haft en kat med så meget energi som mig - men det gør ikke noget - for hun behøver bare at kigge på mig, så begynder hun at smile

Potedask fra Neo
    Mvh. Lone

2. Tak Wegiewood, Skattekat, Lisbeth M, Hanne L, Kiwa takkede for dette indlæg
    Fnis Skattekat, FinnFrode fnisede af dette indlæg
    Moderator Marianne Juul's avatar
    Reg.dato
    21-06-11
    Sted
    Korsør, Denmark
    Kaldenavn
    Marianne

Tak/Enig

Sv: Den som bringer smilet fremt

Skønne herlige Neo

Dejligt med en opdatering, han er da et rigtigt livstykke
    Neo,godt du kan minde din "mor" om at hun skal huske at fortælle om hvordan det går dig og dine elskede venner

De bedste hilsner
    Marianne

4. Tak Churchtown takkede for dette indlæg
    Bruger
    Reg.dato
    21-06-11
    Sted
    Næstved
    Kaldenavn
    Dorthe

Tak/Enig

Jamen, der var han jo, Neo. Jeg tænkte også om vi mon ikke snart skulle høre nyt om ham. Godt at han trives så fint.
    Mange hilsener
    Dorthe

6. Tak Churchtown takkede for dette indlæg
    Bruger
    Reg.dato
    22-06-11
    Sted
    Ikast
    Kaldenavn
    Lone

Tak/Enig

Ja, han er et rigtigt livsstykke
    Og bare fuld af unoder og intelligente påfund

I dagstid, når de er ude i haven, og jeg ikke er med derude, så kommer han fortsat med jævne mellemrum ind og skal hilse på, og lige sikre sig, at jeg er der.
    Men om aftenen, når han ved at det nærmer sig "lukke-ind-tid", så kan INTET drive ham ind!!!
    Det er tydeligt, at han strakts lurer på mit kropssprog når jeg kommer i haven, at det er nu de skal ind - for så bliver han helt umulig at komme i nærheden af, og elsker bare helt tydeligt at drive gæk med mig

Så det ender med at jeg tager alle de andre ind (Harry fiser godt nok i toppen af klatretræet hver gang, men så længe han bare får lov at få sit vanlige aftensritual med en Miamor chicklets, så er han glad og kommer frivilligt ) men Neo, næh nej.... ... han er komplet umulig og sætter sig en meter foran terrrassedøren og venter på at jeg får opstøvet hans ynglingsdrillepind og kommer ud med den - duuuuuuuumme kat
    Mvh. Lone

8. Fnis Marianne Juul, Skattekat, Dorthe R. fnisede af dette indlæg
    Spist søm Marianne Juul mener at du må ha' spist søm
    Bruger
    Reg.dato
    22-06-11
    Sted
    Ikast
    Kaldenavn
    Lone

Tak/Enig

Nu har jeg boet sammen med punker-banden i over 2 år.
    Menneske"mor" siger, at jeg ikke er blevet mere rolig - men hvorfor skulle jeg også det, en er jo nødt til at sætte gang i de der dovne punkere, de trænger til nogle bøllebank ind imellem

Men jeg overgav mig idag og gav hende lov at tage et billede af mig, hvor jeg ser voksen og rolig ud (lad hende nu bare have den illusion i 45 sekunder)

Mvh. Lone

10. Tak Hanne L, Marianne Juul, Skattekat takkede for dette indlæg
    Reg.dato
    21-06-11
    Sted
    Korsør, Denmark
    Kaldenavn
    Marianne

Tak/Enig

Smukke Neo! Et dejligt gensyn

De bedste hilsner
    Marianne

12. Tak Churchtown takkede for dette indlæg
    Moderator Hanne L's avatar
    Reg.dato
    21-06-11
    Sted
    Allerød
    Kaldenavn
    Hanne

Tak/Enig

Han er så fin
    Det er utroligt som han ligner vores Molly, samme fine grønne øjne og hvide medaljon på brystet
    Mvh Hanne
    Bekymringer trækker en negativ rente: de voxer sig små, hvis man kan la dem vente. Piet Hein

14. Tak Churchtown takkede for dette indlæg
    Reg.dato
    21-06-11
    Sted
    Korsør, Denmark
    Kaldenavn
    Marianne

Tak/Enig

Citer Oprindeligt indsendt af Hanne L Se indlæg
    Han er så fin
    Det er utroligt som han ligner vores Molly, samme fine grønne øjne og hvide medaljon på brystet

De bedste hilsner
    Marianne

16. Enig Churchtown var enige i dette indlæg

Tilladelser for indlæg

• Du må ikke poste nye emner
  • Du må ikke skrive indlæg
  • Du må ikke vedhæfte filer
  • Du må ikke redigere dine indlæg
  •